| Zalety i wady hondy cbr 600 f2/f3 | |
Wysłany: Śro 16:53, 25 Paź 2006 |
|
|
Matt |
Administrator |
|
|
Dołączył: 25 Paź 2006 |
Posty: 12 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: POLAND |
|
|
|
|
|
|
|
|
Prosze wpisywać tutaj wasze "ale" odnośnie tego modelu Hondy.
Moj model f2 z 1992 jest w stanie bardzo dobrym, oprocz przetartej lewej owiewki.
Skrzynia w pełnie działa,zero problemów, jedyne zastrzezenie do tylnego amortyzatora, chyba jest juz do wymiany bo troszke pływa przy szybszych dlugich zakretach. przebieg 59988 km
Moto perfekt dla ludzi przesiadajacych sie z nsr, mito i innych 125 cc którzy mają głowe na karku.
Ile odkrecisz tyle dostajesz i to jest najlepsze.
Sprzęt ten nie jest narowisty i nie przewidywalny tak jak np. yamaha r6 99-00 ktora ma 120 koni, podczas przekroczenia 10 tys/obr moto dla niewprawnego kierowcy może zrobić psikusa. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 9:09, 26 Paź 2006 |
|
|
|
Moj model ma 34 tys km, w stanie idealnym, 0 polamanych plastikow i otarc.
Poprzednim moim moto byla wsk 125, ale przesiadka na honde nie zrobila mi problemu.
Motor ciagnie juz od 3 tys obrotow , konkretniej zaczyna jechac po przekroczeniu 6, a gdy na jedynce siedzi sie daleko od zbiornika i przekracza 10tys obr to przednie kolo latwo odrywa sie od nawierzchni.
Syuntu nie uprawiam ale probowalem postawic na kolo i jest to dziecinnie proste . Okolo 6-8 tys obr , dodac odjac i przod motocykla unosi sie ku gorze.
Motor mardzo wygodny, nie czuje ani bulu plecow ani nadgarstkow ( moze to dlatego ze siedze blisko zbiornika )
Zuzycie paliwa przy predkosci okoko 140 wynosi okolo 5 l , przy 160 -180 okolo 6 (wolniej po prostu nie potrafie jechac) , w miescie przy ostrym traktowaniu do 6,5. |
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Czw 9:12, 26 Paź 2006 |
|
|
|
Jedyna jej wada (ale CBR 600 juz tak maja) jest jej cena. Ja zaplacilem az 10400zl ale stan naprawde jest perfekcyjny ( wszystko wymienione oprocz przednich klockow). |
|
|
|
|
Wysłany: Czw 9:35, 26 Paź 2006 |
|
|
Matt |
Administrator |
|
|
Dołączył: 25 Paź 2006 |
Posty: 12 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: POLAND |
|
|
|
|
|
|
|
|
z gumowaniem nie jest tak prosto. poderwac kolo kazdy umie grunt to jechac na gumie chociaz te 50 metrów.
ja tego jeszcze nie potrafie ale na wiosne zaczne piłować. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 9:47, 29 Gru 2006 |
|
|
Emdemetapla |
|
|
|
Dołączył: 29 Gru 2006 |
Posty: 6 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Merry Christmas from Emdemetapla
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Pią 9:48, 29 Gru 2006 |
|
|
Emdemetapla |
|
|
|
Dołączył: 29 Gru 2006 |
Posty: 6 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 5:36, 10 Sty 2007 |
|
|
Ooaelolee7 |
|
|
|
Dołączył: 10 Sty 2007 |
Posty: 4 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
I'm shocked!
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Sob 6:17, 20 Sty 2007 |
|
|
Amlen |
|
|
|
Dołączył: 20 Sty 2007 |
Posty: 4 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
my archive [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 8:32, 24 Sty 2007 |
|
|
Meaneeemartep5 |
|
|
|
Dołączył: 24 Sty 2007 |
Posty: 6 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FU@@ED IN ALL HOLES!
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Śro 8:33, 24 Sty 2007 |
|
|
Meaneeemartep5 |
|
|
|
Dołączył: 24 Sty 2007 |
Posty: 6 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FU@@ED IN ALL HOLES!
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Wysłany: Wto 8:30, 30 Sty 2007 |
|
|
Tallfall |
|
|
|
Dołączył: 30 Sty 2007 |
Posty: 5 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
My girlfriend's private videos
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|